sobota, 19. april 2008

Sobotno razvajanje


Danes sem imela sobotno razvajanje.

Bila sem naročena v Studiu 4, kjer sem imela prvo pedikuro, nato manikuro in na koncu so me še sfrizirali.

Uživala sem do konca. Večjega užitka že dolgo nism doživela. Najbolj pa je pasal masažni stol medtem, ko so mi umili in masirali lase. Božansko, drugega ne morm rečt. Tja bom definitivno še kdaj zavila.


Po mojem razvajanju sem se malo sprehodila po centru Ljubljane da vidim kaj se dogaja. In čisto po naključju srečala Valentino in Primoža. :) Seveda smo šli na kavico, ko se pa tolk časa že nismo vidl. Saj veste poročeni ljudje majo tako malo časa za svoje neporočene prijatelje (Valentina, ne bit huda, samo hecam se :)

Srečali smo še Povodnega moža, ki ji iskal svojo Urško, dobila rožico in cd z umirjajočo glasbo. In pa presenečenje za vse, ki me poznate....PELJALA SEM SE Z AVTOBUSOM :) po doooolgem dooooolgem času, sem uporabila ljubljanski potniški promet. Tudi doživetje zase.

Bilo je prav lepo sobotno razvajanje, sedaj pa me čaka 'kruta' realnost.....pregledati moram svojo omaro in se odločiti katere stvari bom selila v svojo spalnico št. 2 ....po pravici povedano me je kar malo strah tega, ker bi vse mela tukaj, in vse tam :) no ja sej počasi bom tut to pošlihtala.

Lep sončen vikend vam želim ....

Ni komentarjev:

Objavite komentar