četrtek, 17. julij 2008

Zabluzila

Torej, tkole je...
Ta teden imam še dopust in sem z vsem srcem resnično mislila malo napisat kako sem se imela med potepanjem po Dalmaciji, ampak.....ja vedno je ampak, tale dopust je čist nor :)

V torek zjutri sem šla k frizerju, in se zdej hvalim z novo poletno frizuro :),


potem seveda mal pošnofat blo treba v trgovine, potem ena al pa dve pijački, zvečer pa sem šla v Kino pod zvezdami, ki zdej poteka na Ljubljanskem gradu.

Včeraj pa je bilo skoraj isto, samo s to razliko, da sem vstala ob 9h (zaspala šele ob 2h zjutri), odšla v šoping s sestro in enim kolegom...smo šopingiral do 17h, pol smo šli pa spet na Kino pod zvezdami :)
kar pomeni da sem prišla danes domov. In da je vse supaj še huje, so me danes vrgl pokonc ob 7h, zato da sem šla zjutraj v Koper.

hudo mi je sej vem :)

Za danes se še odločal ali bi odšla na Kino ali ne, ker dva dni zapored pit oz tri ni glih v moji naravi...ampak paše pa ;)

bomo vidl, če ne prej pa zvečer :)

sedaj pa samo za vas, nekaj slikc ;)


Začelo se je s tem.....



Končalo pa takole....:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar