sobota, 20. september 2008

Izpolnila obljubo

Že lani sem sestri obljubila da ji bom za rojstni dan kupila posteljo pa ji nobena ni bila ravno všeč in si je zato izbrala raje Pablota (morskega prašička).
No letos je bila obljuba ista. Že avgusta ( ko je imela rojstni dan) sva hodile gledat postelje in ji spet ni bila nobena všeč. Prejšnji teden pa sva končno našli eno, ki ji je bila všeč in meni tudi, ker ni bila tako zelo draga :)

No včeraj pa nam je uspelo jo spravit v spalnico in jo sestavit. In ja tudi jaz sem pomagala, predvsem pri prenašanju postelje in sestavljanju. Sestra je samo podajala vijake :) Njen dragi pa je zamudil oz je prišel, ko je bilo treba priviti zadnjih nekaj vijakov (no recimo da mu oprostimo, ker je bil v službi) hahaha


No tako, da sedaj ima moja sestra novo posteljo, jaz sem izpolnila lanskoletno obljubo in darilo, ki ga je dobila od Tjaše ji bo še kako prav prišel ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar