sobota, 12. september 2009

Leto izpolnjevanja želja

Pa ne kar vsakih želja...Mojih želja.

Največja želja je bila nova tetovaža...in kljub temu da sem jo kar nekaj časa čakala jo sedaj imam in krasi mojo roko.
Nekateri bi rekli, da ni nič posebnega, meni pa pomeni veliko.

Tetoviranega imam barvnega metulja, ki leta me zvezdami. Dala sem si to zato, ker bi rada zadnje obdobje obeležila, kot čas v katerem sem se preobrazila v osebo kakršna sem danes, zvezde zaznamujejo vse cilje za katerimi stremim, in barve zato ker hočem da je moje življenje polno veselja, zabave,da je kar se da barvito.

Naslednja želja, ki si jo želim izpolniti je premagati svoj strah pred višino, zato bi šla rada leteli z balonom...mogoče se bo tudi to izpolnilo kaj kmalu :)


Zadnia večji želji pa sta nov avto in moja sanjska kuhinja...a tukaj sem skoraj prepričana, da mi v letošnjem letu ne bo uspelo izpolniti ti dve želji. A nič hudega, saj bom imela še veliko let za izpolnjevanje svojih želja. Ker taka pač sem...ko se odločim za nekaj ne odneham dokler tega ne dosežem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar