ponedeljek, 12. oktober 2009

Frutek

Sej ne morm verjet.
Ponovno sem zbolela. V petek sem normalno odšla v službo, potem pa sem si okoli 10 ure zmerila vročino, ki je bila 38. Sem rekla da grem domov, da se pozdravim čez vikend. Ah ja...jaz in moj optimizem.

Cel petek, soboto in delček nedelje me je kuhala vročina, in to skoraj 40 stopinj vročine. V soboto sem imela komaj kaj energije, da me je oče odpeljal do zdravnika. Ta mi je dala antibiotike in rekla da moram biti doma vsaj 10 dni.

Jaz pa nič ne morem. Glavo komaj držim pokonci, moj vrat je 2x debelejši in trd kot kamen, boli me glava in vrat če ležim ali pa če sedim, govorit ne morem skoraj nič...in vse to zakaj? ker imam angino in imam tako povečane bezgavke da je za znort.

Je pa ena dobra stvar v vsem tem....da lahko spet jem frutek :) ker je to trenutno edina hrana, ki jo spravim po grlu navzdol.

Aja a pa sem omenila, da spim oz ne spim ob zelo čudnih urah??


Pa kaj je blo tega treba?
Letos sem se pa res pazila, pa jedla vitamine, pa se gibala , pa pazila da sem roke umivala, itd...a kljub temu zbolim. Kje je tukaj pravica?

Ni komentarjev:

Objavite komentar