sobota, 19. december 2009

Two days rule...

Dragi moji moški, obstaja neko nenapisano pravilo, da če dobiš cifro od ženske, da je ne takoj klicat in pošiljat sms-ov. Dejte raj počakat kak dan ali dva pa potem pokličte in se zmente za kavo. Dejte nam čas da sprocesiramo vso zadevo.

Ravno zdele se mi to dogaja.
Včeraj sem na "veliki zabavi mestne družine" spoznala enga tipa. Ni posebnega, dokaj simpatičen, ampak priznam da nisem kej preveč pozornosti posvečala njemu, ampak temu da se zabavam s sodelavkami. Čvekamo, plešemo vse ok, potem pa sem mu lepo razložila, da upam da ne bo zameru ampak da sem na zabavi zato da uživam s sodelavkami. Ok, tip vse lepo razume in vpraša če mu dam cifro. Pa dobr no, naj mu bo in sem mu dala cifro. Dobi cifro jaz grem pa nazaj na plesišče plesat. Potem pa začnem razmišljat in ugotovim, da nisem prepričana če sem mu dala prava cifro. No priznejmo si, bila sem rahlo pijana. Ok dobr, zmotila sem se v zaporednju dveh cifer, sej ne bo konc sveta, in nadaljujem z zabavo.

Mal že pozabim na vse skupaj, mine urca ali dve, ko na plesišču začutim da me nekdo objame. Lejga no, me je spet najdu. Pa mi reče, da sem mu dala napačno telefonsko, ker me je klical. HALO?! Ok, mu povem da lohka da sem se zmotila, pa mu dam še enkrat telefonsko ( mi je dovolil, da sem jo shranila v njegov telefon haha) in se iz njegovga telefona pokličem (ja no tut jaz rabim telefonsko, da ne bom potem neumno gledala kdo me klicar). Tip me vpraša kdaj lohka pokliče in mu lepo povem, da naslednj dan delam in da imam plane, da pa lahko pokliče v nedeljo pa se zmenva za kavico....

Kot da je upošteval, ane?! Ob 11h sem že dobila sms, pa sem mu lepo povedala da ne bom mela časa odgovarjat. In potem me še klicar medtem ko imam animacije. Jaz res ne vem kaj mu ni jasno! Če rečem da naj pokliče v nedeljo, potem naj pokliče v nedeljo, ne pa v soboto ko nimam časa zanj.

Uglavnm, trenutno se poskušam spomnt vse o njem in ugotovit al it al ne it na kavo :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar