torek, 19. januar 2010

Club 25

Pa sem se tudi jaz včlanila v Club 25 :)
Prvo je bil to težko pričakovani trenutek, sedaj pa...bljah....počutim se staro. Pa no ne počutim se ravno staro, ampak ljudje so kar začeli nekaj pričakovati od mene. Ker sem pa sedaj baje dovolj stara, imam idealne pogoje in ljubezen.... In sedaj naj bi se jaz kar poročilaa, imela otroke itd. HALO!? Pa sej nisem 30 let stara!

Nekoč sem se res videla in si želela biti pri 25 letih mamica, sedaj...no sedaj sem drugega mnenja- materinstvo lahko počaka, leto, dve, deset ali pa še več.

Uglavnem v soboto smo praznovali, jaz sem se imela lepo, najbolj pa sem bila vesela ker so Markota lepo sprejeli in se dobr zaštekali z njim...ufff odrezal se je moj dragi :) prvi del je za njem, naslednjič ga lahko čaka zaslišanje ( v kar sem prepičana) :)

Dragi moji, hvala vam da ste z mano nazdravili mojemu vstopu v Club 25. Tjaška tebe pa pospremimo drug teden :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar