ponedeljek, 11. februar 2013

Post

Vsako leto se nekaj ljudi okoli mene odloči, da se bo pridružilo postu. Nekateri se za 40 dni odpovedo kruhu, drugi čokoladi, spet tretji  nečemu drugemu.
Sama nikoli nisem sodelovala pri postu a letos me je prešinila ideja, da pa bi tudi sama poskusila. Samo iz firbca..če bi zdržala 40 dni brez nečesa.

"Pa dejmo probat", sem si rekla in pričela razmišljati čemu bi se odpovedala.
In sem razmišljala...
Najbolj očitna stvar bi bila - cigareti...ampak, bodimo realni, ne bi zdržala 40 dni.
Najlažja stvar bi bila - alkohol...ampak potem ni glih fore, da se odpovem nečemu kar že tako ali tako konzumiram v nenormalno malih količinah..tudi to ne bo vredu.
Pa sem še malo tuhtala in razmišljala in prišla do neke sredinske možnosti.
Pa dejmo poskusit z mesom in mesnimi izdelki - mogoče bo pa to prava možnost.

Tako, da se letos tudi jaz pridružujem postu - prvič v življenju. In za 40 dni se bom odpovedala mesu in mesnim izdelkom...bodimo realni, lažje preživim brez mesa, kot sira :)))

Upam, da bom dovolj karakterja da se bom tega tudi držala :)
Poročam kako mi bo šlo...

Ni komentarjev:

Objavite komentar