torek, 6. avgust 2013

Počasi se daleč pride

Nekaj časa je že minilo, kar sem kaj prenavljala v stanovanju.
In nekaj časa pri meni pomeni nekaj mesecev.

No ubistvu se je vse skupaj pričelo pred tremi leti s kompletno prenovo kuhinje. Nato se je nadaljevalo s spalnico. Vmes sem imela nekaj mesec premora, nato pa je prišel na vrsto hodnik in dnevna soba.

Počasi a vztrajno vse prenavljam...no predvsem počasi :)
To pa zato, ker večino dela opravim sama.
No, da ne bom komu delala krivice.
Kuhinjo so mi montažerji zmontirali, in elektriko mi je električar napeljal oz preuredil po mojih željah, no pa tudi ploščicemi je keramičar položil.
A kljub temu je bilo in je še veliko stvari ki jih naredim sama.

Danes recimo sem nadaljevala s projektom "Jedilnica".
Pred dvema mesecema sem prebrusila in prelakirala steno na kateri je les na ultra hudo vijolično :)
Nasprotna stena je bila tudi oblečena v les a ta žal ni preživel :) Sem vse odstranila a žalso bile stene v dokaj slabem stanju in zato me je včeraj in danes čakalo gibsanje sten in brušenje...
Veliko prahu in boleče roke a stene so "zaflikane" :)
Barva je tudi že v pripravljenosti a prej moram še s knaufom obložiti ena vrata, kjer bo na koncu tabla za risanje :)

Mogoče se sliši grozno, dolgotrajno in utrujajoče a jaz enostavno uživam ob prenavljanju, pa četudi večji del naredim sama...no konec koncev bom vsaj imela narejeno tako kot želim :)


p.s.: slikovni material sledi ob priliki ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar