nedelja, 15. junij 2008

Blebetanje št.3

Torej ponovno nedelja, konec še enega vikenda., no ja skoraj...

Ta teden je bil nor. Sestanki v službi, kjer sm zdej, sestanki tam kjer bom septembra, priprave na zaključek, priprave na roditeljski, roditeljski sestanek...ma pravim vam čist noro. Edino končal se je super in sicer s petkovim službenim piknikom.

Sobota, kot sobota....peljala sem se v Koper, sicer je deževalo kar mi ni blo ravno najbolj všeč ampak kaj čmo. Popoldne sem večinoma prespala in noč tut.

Zdele tako kot vsako nedeljo mal pospravljam..ja kaj čmo tut to je treba počet.

Edino kar mi ni uspelo narest ta teden in kar sem upala da bom vseen šla je obisk Lunaparka. No ja mogoče pa naslednje leto. Nikoli ne vemo, za letos sem nažalost že prepozna :(

Ni komentarjev:

Objavite komentar