četrtek, 11. december 2008

I feel...

...like crap.

Že v soboto sem začutila, da me je nekaj začelo 'žgačkati' po grlu, pa sem to ignorirala sej sem bila prepričana, da si samo domišljam.
pa je minila nedelja, ponedeljek vse brez kakšnega večjega prestresa, samo z 'žgečkanjem' v grlu.
Pa pride torek, ko Špela skoraj izgubi glas. No ja, nič strašnega, pač ne bom toliko govorila (nekateri bi bili zelo veseli tega).
Potem pa prideta sreda in četrtek....and I feel like crap. Žgečkanje me že cel dan živcira, kašljam tako, da se ne morem odkašljati, smrkam kot da bi mi bilo ime ata Smrk, zdej sem pa še kihat začela. Oh joy!!

Upam oziroma držim pesti, da preživim še ta in naslednji teden, potem pa lahko obležim v postelji zaradi mene tudi 14 dni. Samo da bom drug teden še kolikor toliko vredu, da grem lahko na zabave :)
Mam super motivacijo kajne? :)

Nalivam se z čaji, samo to počasi ratuje že dolgočasno, zato iščem kandidata da mi bo kuhal čaje :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar