četrtek, 18. december 2008

Ko ti naženejo strah v kosti

Minilo je malo več kot 2 leti odkar ne uporabljam več kontracepcijskih tablet.
In, ker sem jih mogla nehati jemati, se mi je tudi mesečni cikel porušil.
Nekako sem pričakovala, da bo trajalo eno leto, da bo vse lepo po starem. Pa še kar ni.



In danes je sestra odšla k svoji ginekologinji, ki je tudi moja. Pa sem jo prosila če me lahko naroči na pregled. Pa je prosila če me lahko naroči in so ji rekli, da naročajo šele za jinuj 2009, razen če je kaj nujnega. Pa jim je povedala, kaj se dogaja pri meni. In kaj so rekli? Da se moram čimprej priti pokazat da ugotovijo kaj bi lahko bilo. No ja, to nikoli ne zveni dobro. Še dobr, da so ji razložili da je lahko prišlo samo do tega, da se mi je porušilo hormonsko ravnovesje... Uff...

Seveda, mi glava ni dala miru in sem se šla mal 'raziskovalca' in pogooglala to stvar. In ugotovila, da je lahko kaj hudo narobe ali pa je stvar zelo simpl in je lahko rešljiva.

Tako, da bom kljub strahu,kaj gre lahko spet narobe, jutri poklicala, se naročila in da opravimo preiskave, da vidimo kaj sploh je, če sploh kaj je narobe.

Saj vem...odlašala sem kolikor dolgo sem lahko, ampak zdaj je čas da vidim pri čemu sem.

V najhujšem primeru bom dobila hormonsko terapijo ali pa kaj drugega. We'll just have to wait and seen....in vse zato ker sem nehala jesti kontracepcijske tabletke.

Ni komentarjev:

Objavite komentar