nedelja, 1. februar 2009

"Pošast"

Danes sem se končno opogumila in odprla hladilnik. Me je namreč že malo skrbelo kaj novega je zraslo v njem :)



No ja, pa saj ni bilo tako hudo kot sem pričakovala, da bo.
Stvar je namreč v tem, da odkar se je odselila sestra skoraj nič ne hodim v trgovino in ne polnim hladilnika. Kosilo imam v službi in ko pridem domov niti nisem lačna. Če sem zvečer sploh doma :)

Tako da sem danes se opogumila in odprla to 'pošast'.
Prvo je prišlo na vrsto sortiranje, kaj je še užitno in kaj je že neužitno v hladilniku.
Kar nekaj stvari sem na žalost mogla vreči v smeti. Kitajsko zelje je romalo samo še v smeti, tudi nekaj korenja in paradižnik se mu je pridružilo. Mleko je šel tudi stran (se vidi da doma ne pijem več toliko kave). Jagodni džem pa je dobim zelo sumljivo plast na vrhu tako da je tudi to romalo v smeti. V hladilniku imam natančno 4 jajca in niti ne vem kaj naj naredim z njimi oziroma če so sploh še užitna, saj jajc nisem jedla že malo več kot 4 leta. Tako da če kdo pozna kako tehniko kako odkriti in ugotoviti če so še v redu, se priporočam in naj me razsvetli :)

Začuda se mi je na zadnji strani hladilnika naredil led, tako da sem se danes spopadla tudi s tem. In uspešno sem se znebila tudi njega.

Ko sem ga dokončno sčistila in vrnila vanj vse kar je izgledalo še kolikotoliko užitno je seznam tak:
- zeljnata glava
- polovica košarice korenja
- cel por
- 3 limone
- en zavitek mozarele
- 2 zeliščni bageti (jih je potrebno speči, preden poteče rok)
- pomarančni napitek s sirotko
- en kozarec vloženih pečenih paprik
- en kozarec vloženih kumaric
- 4 pločevinke piva
- 1 steklenica teranovega likerja ( za slabe 2 deci ga je še)
- 1 steklenica borovničk (cela steklenica)
- 1 steklenica jagodnega likerja (skoraj cela steklenica)
- 1 steklenica višnjevega likerja (1/2)
- 1 steklenica mandarininega likerja (1/4)


No pa če dobro pogledam, bi brez problema skuhala večerjo ob kateri bi se pilo veliko likerjev.
Se kdo javi za večerjo? Seveda preden začnem gojiti kake nove kulture v hladilniku :))

Ni komentarjev:

Objavite komentar