sobota, 7. februar 2009

Kar tako malo

Ubistvu se ful stvari dogaja zadnji teden, ampak nič takega o čemer bi lahko pisala.

Danes sem dokončala kostum za pusta - joj kok bom fajn maškara :)
Drugače pa je sobota minila dokaj mirno, z nažalost eno slabo stranjo - pa kaj čmo tudi to je del življenja :(

Ubistvu ugotavljam da imam en trenutek vedno manj energije, mogoče je krivo vreme (blesav sneg) ali pa kaj drugega, spet drugi trenutek kar prekipevam od energije. Danes sem razmišljala, da bi se usedla v avto in se odpeljala nekam, vseeno kam samo da bi se odpeljala. Potem pa sem se spomnila ta sta tako rezervar kot moj bančni račun prazna :( ah ja, no pa sej bo kmalu plača :)

Pred nekaj dnevi me je prešinilo da bi lahko začela uresničevati moj zadani cilj za letos-obiskati čim več mest in držav kjer še nisem bila. Malo sem pregledala po internetu in ugotovila da so letalske karte nenormalno poceni. In če bo vse posreči bi za prvega maja skočila v London. Čeprav nazadnje ko sem planirala tak skok, se mi je v procesu zbiranja denarja poruši svet...
No ja, pa kaj čmo, baje da se iz izkušenj učimo. Čeprav ne vem če sem se kaj veliko naučila iz svojih.

Mah ja, danes je tak rahlo depresiven dan in posledično sem tudi sama rahlo depresivna. Pripomore ne tudi dejstvo, da še vedno nisem našla ali pa kupila nove spalnice. Vse skupaj več ali manj stoji tam kjer je stalo pred novim letom. Pa kaj čmo, tako je življenje.

Mogoče bom jutri imela kaj bolj vzpodbudnega za napisat, danes žal ne najdem inspiracije.

Ni komentarjev:

Objavite komentar