sobota, 28. marec 2009

Obleka :)

Ravnokar sem se vrnila domov.
Bila sem namreč pri šivilji ki mi bo naredila obleko za poroko. Ne, ne bom se jaz poročila, ampak moja sestra in mene je doletela ta čast da bom priča :)

Pred dvema mesecema sem kupila eno obleko, po smešno nizki ceni, katero sem prvotno mislila imeti oblečeno. Pa sem potem ugotovila, da kot priča je ne morem imeti. Sej če bi bila samo gostja bi jo z veseljem oblekla, tako pa moram izgledati še lepša kot sem ponavadi (ja malo si piham na dušo).

In ker, se mi ne da več skakati po trgovinah in probavati obleke, sem se odločila da si jo dam kar sešiti.

Blago sem našla, kroj sem tudi približno vedela kakšnega bi imela. Potrebno je bilo samo še njadi nekoga, ki so ga tudi drugi priporočali. In VOILA. Našla sem jo.

Šivilja je res ful prijazna in skupaj sva dodelali še nekaj stvari, kar se tiče obleke.

Odločila sem se, da je nikomur ne bom pokazala. Bodo vsi morali počakati na dan D, da bodo presenečeni :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar