četrtek, 28. maj 2009

Big changes

Od zadnje objave se je veliko stvari spremenilo :)

Pa začnimo lepo počasi...

1. Obleka za poroko je skoraj gotova. V soboto imam drugo probo, upam da se ne bom zjokala tako kot na zadnji probi. Ma ne, morm se prepričat da je zdej že ful lepa.

2. Končno po ne vem kolkem času sem naročila spalnico. Ne morm verjet ampak dejansko sem našla tako, ki mi je vešeč, ki paše v mojo sobo in ki je finančno dostopna za moj žep. Kdo bi si mislil :)

3. Pred enim tedno sem postala vročekrvna rdečelaska. Haha. Končno sem se odločila in iz črne oziroma temno rjave barve las, prešla na živo rdečo :) potelje se bliža, treba je iti v korak s časom.

4. In še zadnje- tisti ki me poznate veste da sem bolj bledolične narave, vsaj kar se tiče moje polti. In da bom karseda zapeljiva in se čista "šekafleka" sem začela hodit v solarij. Počasi, zelo počasi dobivam lepo rjavo barvo :)


To bi bilo vse za zdaj, zdej pa mi Kira preveč nagaj, ker se ji ne posvečam dovolj, Beka je lačna in bi šla rada na sprehod, mene pa še čaka posrpavljanje :) večer bo še zanimiv kajne? ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar