nedelja, 3. maj 2009

Delovni zadnji dan dopusta

Nedelja...zadnji dan dopusta :(
Cel dopust sem preživela dokaj lenobno, danes pa se odločim da bom delala :)
no ja sej nisem ne vem kaj pretiranega delala, sem pa izkoristila šanso, ko sta Kira in Beka spali, pa sem na hitr prebarvala stene v novi spalnici :)

Zdej se morm samo še dokončno odločit kakšno pohištvo bi imela in ga kupit-to pa zna bit problem, ker se še zdej nisem odločila :(
no ja, sem rekla da bom en teden si dala časa za razmišljanje potem pa grem kupit. upam da se mi do takrat uspe odločiti kaj bi rada.

Kira se je zelo lepo navadla na novo okolje. Edino kar je, je dejstvo da ima malo ukrivljeno hrbtenico, kar sem opazila nekaj dni nazaj. Zaenkrat jo nič ne ovira, malo je samo štorasta z zadnjimi nogicami, ampak jo bom vseeno peljala k veterinarju, da jo cepi ter da mi pove, kaj lahk oto pomeni za Kiro.

Beka je še malo nezaupljiva do nove članice, se vidi da še ni pozabila Mike. Ammpak mislim da bosta prav kmalu Kira in Beka uživali skupaj na kavču :)

zdej grem pa do konca sprat barvo iz sebe, dost je blo za danes :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar