torek, 23. junij 2009

Še malo...

Ok zdej pa že jaz živčna ratujem...pa ne zato, da bi blo kej narobe, ampak zato ker želim da gre vse po planu.

Prvo mormo dat čez dekliščino, ki bo to soboto, potem pa še glavno dejanje :)
Joj kok sem vesela, da nisem jaz glavna akterka te zgodbe, ampak samo priča.

Uglavnem za dekliščino je skorja vse pripravljeno. Plac mamo, igrice so uštimane, darila so tudi skoraj vsa že prispela. Alkohola j eful, tako da ne bi ga smel zmanjkat, edino kar še manjka je hrana...ampak to bom pa tekom tedna zrihtala. Aja pa še dekoracijo je treba zrihtat oziroma samo naštimat, kupljeno je že vse.

Sem razmišljala, da bi odšla na vikend že 25. sam kdo mi bo pa družbo delu do sobote? Sama bom umrla od dolgčasa. Lahko se pa kdo javi in je prostovoljec, za delanje meni družbo. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar