sreda, 29. december 2010

Up, up and away!

Po nekaj dnevih res groznega občutja (pa ne zarad zdravja) je končno prišel dan, ki je bil ravno za mojo dušo.

Dan pol čveka, smeha, pizdakanja čez druge ljudi, obujanja spominov, delanja planov, kavic in čajev...

In učne ure. Ja točno, učne ure sem imela.
Učne ure pečenja palačink. Ja točno tako. Kljub vsemu mojemu kuharskemu znanju in pekovski odličnosti (mal si piham na dušo ja) NE ZNAM narest palačink. No dobr, vem kaj gre v testo in kakšen je princip pečenja, ampak enostavno ne znam oz. mi ne uspe narest dobrih, lepih in uporabnih palačink. Ok, tiste biskvitne, angleške že ratajo, a te...te so razred zase :)

No ja, uglavnm hotla sem napisat, da po parih dneh čistega razsutja sem potrebovala en tak dan poln energije, dobre volje in sončka, da se takoj počutim bolje. Hvala A.!

Ni komentarjev:

Objavite komentar