ponedeljek, 1. avgust 2011

Nova JAZ

Včasih se mi je zdelo tako nenavadno ko sem slišala da se morajo ljudje "najti", a jaz sem sedaj v podobni situaciji.

Iščem se, najdla pa se še nisem, a mislim da sem na dobri poti.

Prva faza iskanja samega sebe je bila v iskanju barve zame (barve las namreč). Zadnje dna meseca sem bila blondinka - ker naj bi se blondinke bolj zabavale. No ta faza je kmalu minila in nastopila nova - rdečelaska :) zaenkrat se počutim odlično v novi barvi, bomo videli kako bo naprej.

Naslednja faza pa je bolj fizičnega izgleda :)
naredilo je KLIK in poglej poglej. :)

Spraznila omare, odstranila vso hrano in založila kuhinjo s sadjem, zelenjavo in eko izdelki.
Zamenjala jedilnik in pridobila novega lepotca, ki je sedaj moj najboljši prijatelj.
Sem se 'skeširala' in si kupila sobno kolo :) Sem vesela.

Po približno 12 dneh nove prehrane in 'lažjega' razmišljanja sem si PRIDELALA:
* minus 3,5kg
* minus 2cm v pasu
* plus 10% več samozavesti



Pridobila sem tudi bolečo zadnjico in prazen račun (kdo bi si mislil da sveža zelenjava in sadje toliko staneta) :)

PONOSNA SEM NASE
in odločena da dokažem vsem, ki so mi rekli da ne zmorem, nasprotno.

lep pozdravček za enkrat, se bom potrudila in vas sproti obveščala o mojih malih osebnih uspehih.

Ni komentarjev:

Objavite komentar