nedelja, 28. avgust 2011

Sunday...

Nedelja...

Počutim se tako nedeljsko...

Zjutraj sem komaj prilezla iz postelje, bilo je prelepo. Okno na široko odprto, v stanovanje se vali svež zrak, jaz pa z glavo zakopana v mehkem povštru...Do 10 ure zjutraj sem nekako pokukala izpod kovtra (ja kovtr imam, pa čeprav je poletje, danes je pač pasalo).

Mislim, da danes ne bo produktiven dan...zakaj se vprašate? Enostavno, ker se po dopustu jutri vračam v službo...po enomesečnem dopustu, brez misli na službo, po posvečanju sebi in vsemu kar rada počnem z ljudmi ki jih imam rada okoli sebe...

In še en razlog zakaj danes ne bo produktiven dan - ker se mi enostavno ne da :)
Ne da se mi skrbeti, kaj bom imela za kosilo, ne da se mi skrbeti če bo stanovanje pospravljeno (no sej čist v razsulu ni, bi pa lahko v omare pospravila oprane cunje in pomivalca bi lahko spraznila),...enostavno in preprosto se mi nič ne da.

Danes sem si vzela čas, za nekaj kar že dolgo nisem počela - odkrivanje novih blogov.
Včasih sem to počela pogosto in uživala ob branju ljudi, kaj občutijo, kaj jih razjezi, njihovi trenutni navdihi,...potem pa je prišlo toliko stvari vmes, da sem to postavila malo na stran.

A ker je danes tak nedeljski dan, si lahko privoščim dan samo zase...brez skrbi, z slow,slow tempom in veliko branja in dobre glasbe.

Že čutim da bo lep dan :)



Ni komentarjev:

Objavite komentar