nedelja, 10. februar 2008

Pomladno prebujanje

Zadnje dneve je tako lepo vreme, skoraj je že prava pomlad. Sonček sije, toplo je, zvončki so začeli kukati izpod zemlje. In seveda tako kot večina ljudi imam ob takem vremenu neverjetno veliko energije. Počela bi tisoč in eno stvar, šla bi povsod in še malo dlje. Počela bi vse samo da ne bi bila zaprta med štiri stene.Pa mi to ni ravno uspevalo. No v petek in v soboto mi ni ravno uspevalo. Dala sem idejo da bi v petek odšli na morje se mal martinčkat, pa noben ni bil za. Dala sem predlog, da bi odšli v živalski vrt, pa noben ni bil za. Predlagala sem da se zapeljemo na Bled, pa spet ni bil noben za. No danes pa sem le prišla na svoj račun. Po kosilu sem sestri rekla, če bi šla na sprehod v Zajčjo dobravo in glej ga zlomka, z malo prepričevanja mi je uspelo. In sva odšli. S seboj sva seveda vzeli najino lepotičko Beko ( Mika pa je žal morala ostati doma,ker bi se lahko izgubila).

Opremili sva se z vodo, fotoaparatom in (začuda je bila dobra ideja) z malo dekico.
Sprehod je bil lep, Beka je uživala, medve s sestro sva čvekali, pa še sonček je sijal :) kaj bi sploh lahko bilo lepše.

Seveda je nastalo kar nekaj fotografij :)

Pa začnimo:

Kaj so videle najine oči na sprehodu...


Najina lepotička Beka...






Moja sestra in Beka...
Jaz in Beka...


To pa se zgodi, če moja sestra dobi v roke fotoaparat :)...











To pa bi bilo vse od današnjega dne.
Lep dan še naprej vam želim :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar