četrtek, 14. februar 2008

Valentinovo

Letos sem preživela in doživela najlepše Valentinovo do sedaj.

Zgodilo pa se je takole:
Pridem v službo, se preoblečem, stopim v igralnico se vsedem in pozdravim sodelavko.
Pride do mene ena izmed deklic v moji skupini. In mi reče: "Hvala, ker me imaš rada. Rada te imam Špela." in mi pokloni malo šatuljo v obliki srčka, ki jo je sama pobarvala. Potem pa mi je dala še najmočnejši objem in najbolj slinast poljubček kar jih je premogla. Skoraj sem začela jokati. Oči so se mi orosile, solzice so stekle, ampak drugega kot ji povedati, da jo imam tudi jaz rada in jo močno objeti v tistem trenutku nisem bila zmožna.

No vidite, tudi če ta dan preživite sami, se vam lahko zgodi nekaj veliko lepšega kot ste sploh lahko pričakovali.

Ni komentarjev:

Objavite komentar