torek, 19. februar 2008

Zmatrana

Danes nisem samo utrujena od dela, ampak sem resnično utrujena.



Prsti me bolijo, pa ne zato ker bi si jih kje priščipnila, ampak smo se danes, oz so se otroci, učili zabijati žeblje, in nekaterim sem jaz pomagala držati žeblje, medtem ko so oni tolkli z kladivom..in ja, večkrat so usekali po mojih prstih kot po glavici žeblja.

In ker je bil zunaj tako lep dan, smo celo popoldne preživeli zunaj na soncu. In ker jaz ne bi bila jaz, če ne bi imela obutih petk... No uglavnem jutri bom s seboj imela ene superge, ker se igrati "Kdo se boji Črnega moža", "Mama goska" tekati in se igrati podobne igre, ni glih fajn izvajati v petkah. No vsaj 3 ure skupaj ne...



Zdele vse kar potrebujem je eno fajn kopel za noge in pa masažo...o se že kr vidim, kako uživam ...

Ni komentarjev:

Objavite komentar