torek, 4. marec 2008

Nova terasa

Tisti, ki me poznate osebno veste da imamo vikend ( no ja ni ravno vikend je malo večje :) ) in da se ta vikend gradi že precej časa predvsem zato, ker je vsako stvar, ki se je naredila ali zgradila oče naredil sam, brez kakršnekoli pomoči. Zunanjost je že kar precej let ista, vsaj kar se fasade tiče, notranjost pa se hitro spreminja. No sedaj je tudi zunanjost dobila nov dodatek...teraso. in to ogromno teraso. In kaj je tako posebnega na tej terasi? Meni predvsem to, da je končno nekaj, kar oče ni naredil sam, ampak me je poslušal in ugotovil da je hitreje, če za to uporabi ljudi, ki se preživljajo s tem torej zidarji. In glej ga zlomka, v manj kot 10 dneh je terasa postavljena :) Prostor za žurke je povečan, naslednja stvar ki sledi je, da z očetom postaviva ograjo ta vikend, potem pa v prihodnjih mesecih se bo začel gradit zunanji kamin-žar.

Če bo šlo tako naprej bo 'babji' žur, ki ga imam namen organizirati precej prej kot meseca maja :)

Tako je izgledalo prej:
Tako izgleda sedaj:
In pa še stopnice, ki vodijo na teraso:

Poleg ograje in kamina, so naslednji projekti ureditev vrta oz zelenice, nakup vrtnega pohištva, zasaditev rož, itd :)

2 komentarja:

  1. Nakup vrtnega pohištva in zasaditev rož bi pa lahko ja ti prevzela :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ah to itak da bom :)
    sam prvo na seznamu je izdelava ograje, kar bova v soboto počela z fotrom. naslednji korak bo nakup lesa za ograjo (ojej me že kar denarnica boli, saj bom to jaz kupila), potem je seveda treba s frezo vrt prekopat pa travo zasadit, potem pa pridejo gredice (ki jih bom spet jaz financirala) in pa rože.

    Za vrtno pohištvo sm pa prvo rekla da bom kupila 'gugalnico' tako k sm hotla na 'najin' vrt dat :)

    potem pa pridejo še druge stvari..ampak jih ne bom jaz financirala :)

    POL PA ŽURKA :)

    OdgovoriIzbriši