petek, 28. marec 2008

VIROZA FROM HELL

Kok je men zdele "fino"....ne spim, želodec me boli, zdele sm dubla še želodčne krče, obiskujem wc vsakih 20 minut...ja res prov fino mi je.

Začel pa se je danes oz včeraj v vrtcu. Pričakovala sem celo skupino, oz vsaj toliko kolikor jih je bilo dan poprej (17), ampak na moje presenečenje jih je bilo samo 10. Za ostale so starši sporočili da so doma ker so ponoči bruhali. Ok nič takega sem si mislila in nadaljevala delo z 10 otroki. V roku pol ure pa se je začelo. Prvo je postalo slabo eni punčki in sem klicala starše da pridejo ponjo, medtem pa sem jaz pobrisala oz počistila za njo. Odide punčka domov. Kmalu za tem sem morala klicati starše druge punčke ker je bilo pri njej isto. No zgodba se nadaljuje tako da sem po kosilu ( ob 12h) imela v skupini samo še 4 otroke. Zgledal so dokaj v redu oz noben še ni nič rekel da ga kej boli. Sem si mislila super, bomo pa jutri samo 4-je bo toliko bolj luštno.

No pa ne bo tko. Vse je kazal, da bo z mano vse ok, pa ni. Odkar sem ob 17h prišla domov, objemam školjko vsakih 20 min. Če spijem požirek ali dva tekočine je samo še slabše. Ustnice imam čisto trde, grlo me boli in vse kar bi zdele rada naredil je spila en litr vode in zaspala v svoji postelji ampak vem da to ne bo izvedljivo. Nažalost.

Upam da se zadeve kmalu umirijo in da bojo zvedli kaj hudiča je tole, ker se je zgodilo samo v naši skupini. In bolj ko tuhtam, manj mi je jasno kaj bi lahko bil vzrok temu.

and here we go again......

Ni komentarjev:

Objavite komentar