četrtek, 8. maj 2008

Malo na hitro

Torej, 1.maj je minil, piknik uspel, hrane smo itak spet preveč kupil, tko kot vsako leto. Miza je zdržala, ugotovil smo da za njo lahko sedi 14 ljudi minimalno, tko da sm kr zadovoljna.

Učeri se je začel moj dopust. Prvi prostovoljni, samoiniciativni dopust :)
Seveda ne bom bla doma, če sm na dopustu in tako se potepam po Sloveniji. Včeraj dopoldne sem bila na Vrhniki, potem pa sem odšla proti Novemu mestu, kjer smo bli zmenjeni za bowling. Ustavla sm se še pri bratrancu na večerni kavici in to je blo to. Domov sm pršla mal pred 23h in šla direkt spat, ker grem dons na morje. No tak je vsaj plan, kam oz kje bom dejansko pristala pa še sama ne vem :)
Jutr pa, ko je plača, odfrčim v Ikeo v šoping :)
Sobota in nedelja sta še malo prazni, ampak sigurno se bom česa spomnla.

No to bi blo to od mene za zdele. Sam tolk da veste, da sem še živa in nisem obupala nad mojim blogom :)

p.s.: slikce od prvega maja še pridejo, čim bom imela malo več kot 5 min časa :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar