sobota, 31. maj 2008

Oče sovoznik

Odkar imam izpit za avto, se izogibam temu da bi bil moj sovoznik moj oče.
Pa ne zaradi česa drugega, kot zaradi dejstva, da konstantno komentira in komandira mojo vožnjo.

Samo danes, sem na poti iz Ljubljane do Kopra slišala:
"A se ne bi ti premaknila na desni pas, sej nimaš več nobenga za prehitevat?"
"Ja kako pa držiš volan!? Treba ga je držat z obema rokama."
"Veš sej lahko voziš po omejitvah. Mislim da je 130km/h čist dovolj hitro."
in še in še bi se lahko najdlo....

Obup vam pravim. In to se ponavlja vsakokrat, ko imam očeta za sovoznika. Če je kdorkoli drug nimam teh problemov.


Lepi so trenutki, ko sem sama v avtu....:)

2 komentarja:

  1. Bolj klasika je, da so mame tiste tagrozne sovoznice ... mogoce pa je za babure drugace in so fotri tagrozni :P

    OdgovoriIzbriši