nedelja, 18. maj 2008

Zadnje dneve....

...sem bila 'odrezana' od sveta.
Ne sej ne za res, ampak moj dragi leptop se je odloču da ne bo prepoznavu wireless interneta in preden sem se jaz spravla poiskat oz na koncu kupit kabl je trajal par dni.

Drgač pa sem teden preživela izredno pestro.
Iz četrtka na petek smo imeli nočitev v vrtcu kr fajn vse skupi izpadl razn z izjemo da so me otroc vrgl pokonc ob 5.30!! pa prov ste prebral ob 5.30h.

Včeraj sem bila v Kopru. Od zdej dalje bom zgleda da vikende preživlja tam, sam smo končno dobili dom za babico. Drag je ko žafran, saj je privatni dom, ampak vem da ji tam nudijo boljšo oskrbo kokr bi ji mi doma lahko nudil. Pa še vesela je ker ima pogled na morje :)

Kaj drugega pretresljivega se ni dogajalo ta teden, razen še tega da so ptiči naredili zaroto proti mojemu avtu, in se vsak dan vsaj štirje lepo userjejo na moj avto....norci :(

Ni komentarjev:

Objavite komentar