nedelja, 15. november 2009

Kam letijo...

...dnevi, in predvsem vikendi?

Občutek imam kot da je ravno veraj bil petek, danes pa je že nedelja.
Kaj pa sem počela sploh ta vikend? vem samo to, da se nisem ravno spočila in da definitivno nisem pripravljena na ponedeljek.

Pa da vidim....v petek po službi sem šla kupit opremo za kopalnico,jasno da sem mogla it v več trgovin kot samo v eno; nesla zavit še nekaj daril, potem sem bila zmenjena z kolegico, da sva nazravili njenemu rojstnemu dnevu; in nato sem šla še na salso, ki sem jo že komaj čakala cel teden. Ok, nekaj se je dogajala...vem tudi da sem ob 23h še vedno gledala televizijo z očmi kot sova (seveda, sem bila prepričana da bo pa na petek 13. kakšna pametna grozljivka po televizija, pa ni bilo nič od nič).

V soboto sem...hmmm morm malo pomislit.... aja, že navsezgodaj zjturaj sem mogla it v trgovino da sem prevzela stvari za kopalnico, letela domov se preoblečt ker sem bila zmenjena za kavico, in potem seveda obvezen šoping :) ta se je relativno kmal končal, mislim da okoli 13h. doma sem bila ravno toliko časa da sem nekaj vrgla vase se spet preoblekla in odpeljala iskat neke stvari, ki jih bom rabila za nastope v službi. pridem domov, malo pred 16h in seveda še vedno nisem zrihtana za fešto. grem pod tuš in potem pride najtežji del-ugotoviti kaj oblečt (ker seveda jaz boga revica nimam "nič" za oblečt haha). to ugotovim kaj bom imela oblečeno, potem pa treba nekaj narest iz mojih las. Uglavnem tisti, ki me poznate veste da znam fajn zakomplicirat stvar, ampak mislim da sem na koncu prokleto dobr zgledala :) Ob 17h se je začela fešta, nekaj čez 2 sem komaj zaspala, saj prej enostavno nisem zmogla ker se je soba precej vrtela okoli mene ;)

In smo že pri nedelji, pri današnjem dnevu...torej zjutraj se mi ni kej preveč dalo vstati ker me je precej bolela glava, ampak sem mogla, ker sem rabila nekaj stvari iz vikenda za službo (ja spet služba). pa dober sej to ni trajalo ne vem kolik časa. Prišla je moja draga sestrica na obisk, za kake pol urce. In potem se jaz končno spomnem da bi blo pa fajn dati kak stroj cunj oprat. Kosila se mi itak ni dalo skuhat, tako da sem pogledala kaj užitnega je v hladilniko. In ena, dva, tri je bila ura nekaj do 15h, ko sem bila zmenjena na nedeljski kavici in čveku. Trikrat sem se obrnila okrog in že je bila ura 20h. (spet) sem mogla narediti nekaj za službo in poglej ga zlomka mojega vikenda je KONEC.




Ufff zdele ko sem še enkrat prebrala kaj vse sem počela ta vikend, sem prišla do spoznanja da je potrebno obvezno vikende podaljšat ali pa delovni teden kar ukinit :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar