nedelja, 8. november 2009

Lepo obnašanje, navade in vrednote...kaj je to?


Danes sem doživela pravi šok.

Ne morem in ne morem se načuditi kako nekateri starši ne znajo ali pa nočejo vcepiti oziroma naučiti svojih otrok nekaterih osnovnih navad in vrednot.

Zame je nekaj samoumevnega, da vzgojiteljico, učiteljico ali nekoga, ki nekaj vodi poslušaš, slediš navodilom igre, itd. Nikakor pa mi ni jasno, tudi mi ne gre v račun, da ne poslušaš, vpiješ, divjaš in poleg vsega še motiš tiste, ki bi radi sodelovali.

V redu, poskušaš čim več otrok vključiti v dejavnost, tiste, ki pa jih ne zanima jim ponudiš kako drugo dejavnost. Vse lepo in prav, dokler tistih nekaj otrok ne začne noreti in motiti ostale, ki bi radi sodelovali. In kaj naredijo starši? Popolnoma nič, ali pa še huje jih vzpodbujajo in začnejo noreti z njimi. In ni dolgo ko se noriji pridružijo tudi ostali.

In kar je še bolj noro, otroke je potrebno opominjati, da si je pred in po jedi potrebno umiti roke. Pa to niso tri letniki, ali dvo letniki. Ne, to so otroci ki so že v šoli.

In kako naj se potem taki otroci naučijo nekaj 'osnovnih' pravil in vrednot obnašanja, če jih niti starši ne upoštevajo?

Da ne bom krivično do vseh staršev, ki se trudijo in so resnično lep zgled svojim otrokom. Moram reči, da večina staršev ki jih poznam ali sem jih imela priliko spoznati, resnično lepo naučijo otroke vrednot in lepih navad, a vseeno vsake toliko časa se pokaže kaka cvetka, za katero kar ne morem verjeti da obstaja.

Kaj naj rečem, danes sem doživela več presenečenj (neprijetnih) kot v času odkar delam v vrtcu. Moram reči da so 'moji' otroci prav zlati. Hvala vam malčki moji.

Ni komentarjev:

Objavite komentar