sobota, 14. november 2009

Pa sem začela...

... z učenjem za strokovni izpit.

No skoraj sem začela. Literaturo že imam, sicer je še v vrečki, ampak jo imam. Sem jo pa prinesla iz avta, no ampak zdej je še v spalnici. Ampak sem pa na dobri poti :)

Važno pa je da je glavni del za mano in sicer, da sem v enmu dnevu spisala priprave za nastope in nastopi so tudi za mano. Zdej morm samo še v zmešnjavi v moji glavi ugotovit kam sem pospravila spričevalo, da bomo lahko spisal prijavo. In potem pa res začnem z učenjem :)

Tole učenje bo pa tudi zabavno. Sploh ker že dobre 3 leta nisem prijela za knjigo in niti nimam kakšne posebne želje po tem. No vsaj za knjige za učenje. Če so kakšni romani, drame, zf knjige ni problema, ampak učenje ufff.... not for me.

Tako da veseli december bo res vesel, toda žal ne v takem smislu kot sem ga poznala do sedaj. Mogoče pa pričakam 1/4 stoletja zaposlena za nedoločen čas? :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar