ponedeljek, 27. februar 2012

Glasba za dušo...

Glasba nas obkroža na vsakem koraku. Ko si zjutraj prižgemo radio. Ko se vsedemo v avto. Nekateri lahko glasbo poslušamo tudi v službi. Nehote se nam prikrade v glavo in tam ostane po več dni. Saj veste - tisto zoprno obdobje, ko enostavno neke pesmi ali besedila ne spraviš iz glave in si jo poješ in poješ in poješ, dokler že sam sebi ne rečeš DOVOLJ.

Priznam...brez glasbe si ne predstavljam življenja. Obkroža me na vsakem koraku. Nimam priljubljene skupine ali zvrsti glasbe. A imam kar nekaj verzov iz različnih pesmi, ki so mi neznansko všeč. Enega je nekdo omenil tudi v enem izmed komentarjev v prejšnjem postu.

Velikokrat nam glasba pomaga. Vsaj meni. Če sem slabe volje in se želim razvedriti si bom verjetno zavrtela nekaj takega ali pa mogoče to. Kadar me daje nostalgija na pretekle veze ponavadi vskoči ta čudovita pesem. In kadar hočem jaz biti enostavno jaz? Takrat so mi najljubše take pesmi, kjer lahko preizkušam svoje vokalne sposobnosti (beri: kruljenje), na veselje mojih sosedov :)

Leona Lewis - Happy
Michael Bubble - Haven't met you yet
The Contours - Do you love me
Little Jackie - The world should revolve around me
Jason Mraz - Lucky
Zoran Predin & Arsen Dedič - Pegasto dekle
Bilbi - Kaj pa ti
Bele vrane - Mini Maxi
Čuki - Komar


in še in še in še... :)
To so pesmi ob katerih enostavno ne zmorem da ne bi zapela zraven. Pa četudi sedim za volanom, pri rdeči luči in me ljudje čudno gledajo zakaj se tako derem v avtomobilu ob glasbi :)

In katere so vaše pesmi? Saj veste - tiste, ki vam izvabijo nasmeh na usta. Ob kateri se spomnite prve ljubezni, hudo dobrega žura ali pa vas enostavno popelje v lepši svet, za tiste tri minutke.


Ni komentarjev:

Objavite komentar