ponedeljek, 13. februar 2012

Ni šlo...

Pa je za menoj. Žal ne s pozitivnim izidom, a vseeno je za menoj.

Trenutno niti nimam nekih hudih čustev glede izzida. Sem vesela da je za menoj, a mi ni vseeno da nisem naredila. Kako bi se temu reklo? Sem apatična. No to pa je beseda.

Verjetno bo jutri prišlo za menoj, ko bom morala razlagati zakaj nisem naredila...oz kaj je bilo tisto zaradi česar nisem naredila. Ah ja...kako 'prijetno' je govoriti o neuspehu.

Drugega kot NI ŠLO ne morem reči.
Bo pa drugič (mogoče) bolje. Srčno upam da to drži.

pri meni "the third time's a charm" ne velja, ampak bolje rečeno "the fifth time's a charm" or the sixth :) haha

Pa kaj naj sedaj naredim? čist po pravici? nič, popolnoma nič. Za mano je še ena izkušnja. Še vedno sem živa in diham...čeprav pred tremi urami nisem bila prepričana če še diham :)

Danes se bom (upam) naspala, jutri pa dalje.
Kar te ne ubije te okrepi (ali bolje rečeno osivi) :)
Vedno treba iskati dobre strani...tudi če se skrivajo za kupom sranja :)

Ni šlo...

Ni komentarjev:

Objavite komentar