petek, 10. februar 2012

Noseča !?!

No brez panike, nisem...a včasih se resno vprašam kaj pa če sem?

Zakaj? Ne, nism delala Clearblue-ja, niti nimam jutranjih slabosti. Imam pa zadnje čase hude 'cravingse'...ne najdem slovenske besede :)

ja, sej to ni nič čudnega boste rekli...a počakajte da slište kaj se mi je :) (za moje pojme dost čudno)

* 1.primer: pred slabima dvema mesecema sem ima hude želje po grenivkah, pa ne po vseh - po rdečih, in tudi niso bile iz vsake trgovine dobre - mogle so biti prov iz določene trgovine. pojedla sem jih tudi 6 na dan. in kar je bilo najhuje- dejansko sem odšla eno nedeljo v to trgovino samo in edino po grevinke. Jaz! Jaz, ki sem tako proti temu da so trgovine odprte tudi ob nedeljah!

* 2.primer: zadnji teden imam novo obsesijo- jogurt, kosmiči in banane. Pa sej ko takole preberem ni to nič posebnega, a spet...ni vse tako kot se zdi. Jogurt ne sme biti kar en, more biti bananin. Banane kot same niti niso nič krive :) - važn da niso čisto zrele. Zatakne se pri kosmičih. Niso vsi kosmiči dobri. Recimo, tisti koruzni čisto navadni ki jih imam doma v omarici, niso vredu. Ne. Morajo biti točno določeni, pa še te imajo samo v eni trgovini!

Grozna sem....Sej vem :) sej če bi to jedla samo enkrat na dan bi blo še ok, drugo je ker bi to jedla cel dan - za zajtrk, kosilo in večerjo...in drugega sploh ne skuham.

No ja, faza "grenivka" je trajala en mesec, me zanima koliko časa bo trajala faza "jogurt,banana, kosmiči" :) A gremo pobirat stave, koliko časa bo trajala trenutna faza? :) haha

Ni komentarjev:

Objavite komentar