ponedeljek, 23. julij 2007

ljubezen..kaj je že to

ja zmenek na petek 13. se ni glih najboljš končal niti začel. uglavnem vse skupi je blo kr neki..tipa se izogibam ker se mi enostavno ne da ukvarjat z njim..ma no, kdo pa sploh pravi da bi se mogla ukvarjat z njim? :)

no ja drgač pa ljubezen stoji, in bo še stala neki cajta,...ker sem začuda ugotovila da fuul uživam odkar sem spet samska...ni mi treba skrbet zarad dnarja kolk ga porabim, ni mi treba skrbet kako se obnašat v družbi, ni mi treba skrbet da bom taprav cajt doma in kaj bom počela oz s kom bom preživela prosti čas. uglavnem fajn filing-bomo vidl kok cajta bo držu ta filing :)

drgač pa itak delam non stop, po šest dni na teden, tko da dnarja bo še in še, pa še slabe vesti ne bo če ga bom zapravla vse zase :) sej ne da sem na razprodajah zdej zagonila okol 300 al 400 evrov, niti ne vem točno kolk sm zapravla :)

uff kaj sm ugotovila, da mamo čez 14 dni poroko..ojej jaz pa še nimam hlač in čevljem kupljenih in niti pojma nimam kako frizuro bom mela...no ja pa sej neki cajta mam še :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar