ponedeljek, 30. julij 2007

Mika je doma



danes je moja lubica prišla živet k meni. :)

dost je bilo tega da je nisem vidla, dost mi je blo tega da je bla več ali manj sama. Vem da bo neki časa trajalo da se navadi na novo okolje, ampak po temle sodeč kar zdele dela, pomoje da ne bo glih preveč ji hudga :)

drgač pa smo s selitvijo Mike zaključil neko poglavje v mojem življenju. tega me je blo kr strah, morm priznat,ker ko je bila v stanovanju sem mela neko vez z "prejšnjim" življenje sedaj pa je tega nepreklicno konec. Po eni strani sem vesela po drugi pa me malo tišči pri srcu....ampak dober, bomo že preživeli, še vse do zdej sem..gremo novim zmagam naproti...no lej jo no, jo že morm reševat iz omare ( miko namreč) :)

mika bo v naslednjih dneh spoznavala celoten živalski vrt,ki prebiva v hiši ter seveda okolico...počas se bo vsega navadla.
upam samo da mi ne bo preveč zamerila ko jo bom peljala k veterinarju na sterilizacijo :/

nič grem jaz Miki še malo razkazat njeno novo kraljestvo potem se gremo pa crkljat :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar