četrtek, 1. november 2007

1. november

Že od nekdaj, so mi v možgane vtiskali da je 1. november dan ko se spominjamo vseh ki so že umrli, in da je lepo da ure in ure stojiš zraven njihovega groba....

no to se nekako končuje.

Ne vem zakaj grete vsi masovno za 1.novembra na pokopališča? A ostalih 364 dni v letu pa ne morte it?

Sama ne maram hodit na pokopališče, pa ne na mamičin grob, ne na dedkov in vse ostale familije, ki je že umrlo. Niti ne vem zakaj bi mogla. En kup kamna me ne bo spomnilo na vse lepe trenutke, to se bojo spomnili moji možgani in moje srce, kadar koli in ne samo tisti dan v letu.

Zato toliko bolj ne razumem vseh tistih ljudi, ki celo leto zanemarjajo grobove in ne pridejo niti 1x, ampak 1. novembra pa se bojo prikazali z največjim šopkom in prižgali največ sveč in potem ti bojo kej "pametnega" še povedali. To se meni zdi hinavsko.

ma ja zdele sem mal jezna, predvsem na mojo "predrago" babico, ker mi je ravnokar rekla, da se sploh ne spominjam moje mami ker pač ne hodim vsako nedeljo na njen grob stati in gledati v zrak. Še dobr da smo današnje formalnosti končal in da gre lahko ta dan za mano.

3 komentarji:

  1. Se strinjam, jaz tudi ne vem zakaj bi se mogla ravno na prvi november kazat na grobu in zakaj bi v bistvu morala na grob it, da bi se spominjala mojga očija.
    Še bolj bedno se mi zdi, da ljudje nosijo po cele vreče sveč na grob in prav tekmujejo, kdo bo imel prižganih več sveč in kdo bo imel največjo in najlepšo ikebano.
    Pa ful smešno se mi zdi tisti običaj starih mam, da je treba za prvi november črn plašč oblečt, tudi če sploh ni mrzlo :) Zdaj je že par let 1. novemeber sončen, in pri nas na gorbovih se vsako leto zgodi, da kakšna mamca skup pade od vročine...
    In vsak prvi november se čudim folku, kaj vse ne naredijo samo da bi bili opaženi...
    Pozdravček

    OdgovoriIzbriši
  2. to tu mene čudi....želja po tem da so opaženi...joj kr pritisk se mi dvigne :(

    no ja, jaz pravim da ni treba biti vsak teden na grobu ali pa ravno za 1. nov, da se spominjaš tistih ki jih imaš rad pa so žal že preminuli.

    OdgovoriIzbriši
  3. ne se sekirat, se mi zdi, da majo starejši to čist eno drgačno predstavo o prvem novembru.

    OdgovoriIzbriši