ponedeljek, 12. november 2007

Kako nakupujem :)

Danes sem po službi odšla s sestro v BTC, z namenom da kupim darilo za kolegico, ki je imela v soboto rojstni dan in se jutri dobiva.
Ampak kakor se mi zadnje čase dogaja,s em na koncu kupila več stvari zase kot pa za darilo.

Recimo čisti primer:
Hotela sem kupite ji srebrn prstan in šatuljo. No kupila sem ji prsta, namesto šatulje sem kupila veliko skodelico za kavo. Sebi pa sem kupila ne enega ampak DVA srebrna prstana (al je blo kirurško jeklo? sej ne vem) in potem sem šla še v Levčka in še tm zagonila neki keša, in takrat sem ugotovila da je čas da grem domov. :)

Tako da sedaj sem si dala, sama sebi, prepoved iti v trgovino in nakupovat, ker če bo šlo tko naprej bom celo plačo zagonila še pred koncem mesca :S

...ampak, v tolažbo, zdej mam pa dva ful lepa prstana ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar