četrtek, 8. november 2007

Čas

Zadnje dneve resno razmišljam kje porabim svoj čas.

Recimo danes, ok danes vem kje sem ga porabila - v službi!
Začela delati ob 9h, delala do 17h in potem od 17h do 20.30h bila na sestanku kjer se nismo nič preveč konkretnega zmenile glede službe, smo se pa zelo konkretno skregala, ker se nekatere obnašajo kot otroci.

In ker je sedaj zimski čas, je ob 17h že popolna tema, in posledično sem tudi sama veliko bolj zmatrana.

In zdej mi povejte, a je smiselno da si jaz še iščem stanovanje, ker večino dneva preživim v službi in vsaj 1x ali 2x na teden so, ali sestanki, ali seminarji, ali pa kaj jaz vem kaj še v službi, kar povleče uro odhoda do nekako 20h??
A je potem sploh smiselno da si iščem stanovanje, če bom potem samo spala v njem in ne tudi živela in uživala?

Čisti primer: ta teden delam od 9h do 17h, zjutraj ne počnem skoraj nič, ker če že spim vstanem ob 8h, se zrihtam, pojem zajtrk in ob 8.50h grem v službo. Preden končam v službi, in pridem domov je ura 17.20h. Pojem večerjo (če jo), pregledam mail, grem pod tuš, pregledam kaj se kej dogaja v svetu in ob 21h še komaj gledam.
Tako da dejansko ta teden sem prihajala domov samo spat, tudi zato ker je to že drugi sestanek, ki smo ga imeli ta teden.

Brezveze, da sploh iščem stanovanje in plačujem najemnino v takem primeru. Za to da bi pa v stanovanje prišla samo spat, se mi zdi pa škoda 400 evrov na mesec. Potem že raje dam vsak mesec isto vsoto denarja na stran in ga šparam.

Mah kr neki....

Mogla sm dat tole vn iz sebe, ker sm zdele mal jezna, predvsem na obnašanje nekaterih ljudi, zaradi katerih potem preživim v službi obupno preveč časa, samo zato ker se obnašajo kot otroci. grrrr....

Ni komentarjev:

Objavite komentar