torek, 17. januar 2012

Družina

Zdele sem mal "razkurjena". Gledala oz poslušala sem o družinskem zakoniku.

In tole je MOJE mnenje:

Če imam očeta in mamo, ter brata ali sestro smo družina.

Zakaj torej ne moremo biti jaz, moj oče in moja sestra družina?
Kaj mi nismo družina?
Po čem se razlikujem od vas, ki ste odrasli z očetom in mamo?
Ali sem zato kaj drugačna?
Kaj pa če bi imela dva očeta?
Ali dve mami?
Bi to pomenilo, da mi bo zrastla nova glava?
Ali pa bi to pomenilo, da je z menoj nekaj narobe?
Kaj pa če bi se moja dva starša ločila?
Ali potem ne bi bili družina?

Vsa ta vprašanja mi rojijo po glavi.
A odgovor bo našel vsak pri sebi.

Moje mnenje in stališče je samo moje.
In pri mojih letih mislim da imam pravico do tega da povem svoje mnenje.

Hvala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar