sobota, 28. januar 2012

Loto update

Zadnjič sem z nenavadnim veseljem pričakovala izžrebane števile naše loterije :)
Saj ne da bi pričakovala, da bom kaj zadela. Možnosti za to, je ena proti nekaj miljonov, sploh sedaj ko je glavni dobitek tako visok in vsi upajo na svoj kos dobitka.

A danes sem presenečena ugotovila, da sem tudi jaz dobila en ici bici majčken kos :)
Sem šla pogledat če je slučajno "kaj na listku" in uslužbenka na pošti mi pove veselo novico, da sem zadela 12,39 evrov. Ha! Ni sedmica, ampak nekaj pa je :) bolje kot nič.

In kaj sem naredila?
Nism pobrala denarja, ampak vplačala za jutrišnji krog. (no nekaj denarja sem pa le dala v žep)
Pa bomo videli.
Zakaj pa ne bi enkrat tudi jaz kaj zadela?
Vem da bi bila moj bančni račun in moja denarnica vesela vsakega evra. Tako kot verjento tudi vaše...

Če ste vplačali listek za jutrišnji loto, vam želim da bodo vaše številke tiste prave.
pa sporočite če vam je uspelo :) Bom lahko izvajala slovenski nacionalni šport - zavist :) haha

Ni komentarjev:

Objavite komentar