torek, 17. januar 2012

Malo več organizacije.

Čeprov včasih "pizdakam" kako moja drage prijateljice nimajo časa za kavice tako kot nekoč, odkrivam da temu ni tako. Samo malo več organizacije potrebujejo :)
No pa da ne bodo samo one, na tapeti, tudi jaz si ga moram vzeti včasih malo več, ali pa kaj preložiti na kak drug dan.

In danes...danes, je po dolgem času bil en tak dan z mojo drago A.
Sem mal 'prešpricala' španščino, ampak raje to in dober čvek ob čaju in kavi.
Priznam, da je pasalo. Ma kaj pasalo, prov noro dobr je delo moji duši.
Pogovarjali sva se vsem, o čemer je včasih tekel pogovor. O tem kdo ti stopi na živc, o seksu, o vsakodnevnih neumnostih, itd.

Tko pač je...ženske rabimo nekoga, ki nas bo razumel in nas poslušal.
Pa čeprav je zdaj bolj poredko...važn da je. In vesela sem da je :)
VAŽNA JE ORGANIZACIJA :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar