nedelja, 6. januar 2008

Moj znak

Po horoskopu sem Kozorog...
In danes sem dobila po mail-u nekaj značilnosti Kozorogov oz. Kozoroginj. Pa poglejmo kok so me kej zadeli. No lahko pa tudi sami kej napišete, sploh tisti, ki me poznate :)


Love to bust. Nice. Sassy. Intelligent. Sexy. Grouchy at times and annoying to some. Lazy and love to take it easy. But when they find a job or something they like to do they put their all into it. Proud, understanding and sweet.
Irresistible. Loves being in long relationships. Great talker. Always
gets what he or she wants. Cool. Loves to win against other signs especially Gemini's in sports. Likes to cook but would rather go out to eat at good restaurants.
Extremely fun. Loves to joke. Smart.


No pa da podam še svoje mnenje:


Nice - definitivno, včasih me to tepe po glavi
Sassy - tut to znam bit :)
Intelligent - na določenih področjih ja, sem razgledano bitje, zanima me vse in še več.
Sexy - hmm.. no ja o tem ne morem sodit sama.
Grouchy at times and annoying to some - o ja, sem razdražljiva sploh če imam izredno slab dan in mi gre vse narobe, se pa ne strinjam s tem da sem annoying :(
Lazy and love to take it easy - no to ne bi glih rekla da sem lena, ampak včasi si pa res vzamem kak dan ko ne počnem resnično nič kot samo lenarim, drugače pa nisem tip človeka ki bi lahko samo ležal in počel nič. še spati ne morem dolgo
But when they find a job or something they like to do they put their all into it - se popolnoma strinjam, predam se popolnoma in vložim vso energijo in čas.
Proud - zelo sem ponosna in nič ni hujšega kot če kdo rani moj ponos
understanding - na momente celo preveč
sweet - no o tem bi morali tudi drugi kaj povedati, sama ne morem reči

Irresistible - baje da je tak moj nasmeh :)
Loves being in long relationships - ne bi me mogli bolje zadeti
Great talker - odvisno s kom ter o čem, načeloma pa se lahko pogovarjam ure in ure in ure.
Always
gets what he or she wants - tako ali drugače. tisto kar želim to dobim, seveda se za to tudi potrudim, ampak ko si nekaj zadam potem to uresničim
Cool - kot led :)
Loves to win against other signs especially Gemini's in sports - rada zmagujem in sem obupen poraženec, sploh če vem da zadevo obvladam, pa naj bo to na katerem koli področju.
Likes to cook but would rather go out to eat at good restaurants - se popolnoma strinjam, še raje pa vidim če mi kdo skuha večerjo.

Extremely fun - tudi to so mi že rekli :)
Loves to joke - tudi brez alkohola, sem zabavna oseba, čeprav tudi alkohol včasih pripomore
Smart - tuki se pa strinjam, sem pametna in se tega zavedam, ampak moram poudariti da na svojih področjih in da probleme rešujem na malo drugačne načine saj mi tudi možgani malo drugače delujejo :)



Sedaj pa le pogumno, dragi moji in podajte svoje mnenje....obljubim, da še vedno ne grizem :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar