sobota, 5. januar 2008

Obujanje spominov

V srednji šoli sem spoznala svojo najboljšo prijateljico.
Bili sva neločljivi 4 leta in še potem. Sedaj se ne vidiva ravno vsak dan a prijateljstvo je še vedno trdno.

Vsa 4 leta ko sva bili v šoli sva imeli "zvezke". To je bil blok kamor sva pisali vsakodnevne stavri, ki so se nama dogajale. od prvega poljuba, do prve simpatije, do prve ljubezni, do prvega seksa. Vse, resnično vse je notri.

Ko se je končala srednja šola, so se končali zapisi.

Ampak še vedno se vsake toliko časa, spravim prebrati te najine zapise.
In ko berem imam občutek da ponovno doživljam tiste dneve.


Prvi poljub, početje bedarij v diskoteki, prvi zmenek, prvi fant, ko je katera od naju prvič prespala pri fantu....stvari, ki so bile tisti trenutek življenjsko pomembne.

Sedaj? sedaj pa so dragocen spomin.

trenutno ravno berem o "dogodivščinah", ki sem jih doživela z Gregatom. O tem kaka presenečenja mi je pripravljal, o tem kako sem ta takrat ljubila in imela rada, do tega kakšne plane vse sva imela. Našla sem celo tudi njegov rojstni datum. Sem že pozabila da je bil skoraj 9 let starejši od mene :)

Ah ja dobri stari časi, in obujanje spominov...kako je to lepo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar