četrtek, 10. januar 2008

Služba, služba, služba..

Ta teden hkrati obožujem in sovražim svojo službo.

Nadomeščam namreč vzgojiteljico v najstarejši skupini. Super je to da sem med starejšimi, da sem sama in da je malo otrok, kar pomeni da lahko zelo velik naredijo. Zoprno pa je to da imam potem doma še toliko priprav na naslednji dan, da zvečer že ob 21h zaspim. Saj ko sem v službi je ok, ampak doma..vedno se najde nekaj kar sem pozabila v službi narest. Včeraj naprimer sem morala naresti delovne liste, ker se sedaj učijo otroci pisati, in da ne bo to učenje preveč turobno bomo danes imeli ŠOLSKI DAN. Otroci se ga veselijo, jaz pa samo čakam da je mimo :) NO jutri bo pa bolj umirjeno vse skupaj...bomo mel pa igralni dan :)

NIč, treba po počasi vstat iz postelje. Nina je posodila svoj avto Damjanu, da je pdšel na izpit, jaz pa se bom zdele pred službo igrala šoferja (pa sem ji ponudila svoj avto, pa to nikoli ne nardim) pa bom vseeno mogla jaz peljat jo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar