sobota, 19. januar 2008

Rojstni dan

Torej včeraj je bil moj rojstni dan :) jeeej (no ja staram se, staram ) in ker se spodobi oz sem želela biti v družbi prijateljev in prijateljic sem organizirala en mali žur. Ni nas bilo veliko, vsega skupaj mislim da 15 ali 16. Odločila sem se, da ga želim imeti na Ljubljanskem gradu, kjer so se v kavarni res zelo potrudili in skrbeli za nas, da nikoli ni bilo praznega kozarca na mizi ( no ja je pa zato račun tolk bolj prazen). Moram pa priznati, da glede na to koliko smo popili, in kako smo se imel fajn, in kako lepo sta Luka in Juicy skrbela za nas, je bil račun relativno majhen :)

No pa da ne bom samo nakladala bom dala nekaj slikc, da si boste lažje predstavljali.



Celotni salon smo imeli samo zase

Letos nisem pekla nobene torte, zato je bila to moja rojstnodnevna torta

Večer sem začela z martini-jem

Nadaljevala z mojito-m

Ponovno presedlala na martini-je (množina)
In zaključila z Long Island Ice tea-ji
Seveda ni manjkala niti tekila, ampak jaz se je nisem niti dotaknila ( še dobro,ker drugače bi bilo še huje)

Seveda, sem poskrbela da so bili želodčki tudi primerno obloženi (da ne bi bilo kakega klicanja jelenov). Lidija pa je priskrbela tudi olive, da si malo 'pikali'.


No kaj vse so počeli ne bom lepila slikc ( nimam njihovih dovoljenj :) ) lahko pa dam nekaj mojih slik..ok dobr, res da si delam sramoto, ampak klinc sej je to moj blog :)


No rahlo pijana, sem si naredila lastno unikatno umetnijo :) Je lepa kajne?


Tako, to so bile sedaj slikce, za katere sem imela komentarje..za naslednje pa enostavno nimam komentarjev, ker ne vem kaj naj rečem razen da sem se imela super in da se je vidl da sm že kar nekaj popila :)







No na koncu sem izgledala nekak takole :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar