petek, 25. januar 2008

Sprememba..

Torej dočakala sem še eno spremembo :)

Tisti, ki me poznate osebno, veste da moram (nažalost) nositi očala od 8 razreda. No zdej temu ni več tako. Končno sem se opogumila in si omislila leče :)


Pričakovala sem da bo pregled bolj 'zahteven', pa temu ni tako.
Izmerili so mi dioptrijo, malo se je spremenila, ampak leče imam še vedno 'staro' dioptrijo.
Vstavili so mi leče, oz mi je ena nesposobna sestra poskušala vstaviti lečo v desni uč, pa mi je popraskala veko z nohti. Sem protestirala in hotla drugo sestro, v levo oko pa sem si dala lečo kar sama, čeprov so one začele protestirati.
počakala 15 min, odšla nazaj k zdravnici. Pregledala oči. Vse OK. In rekla, da se morm sedaj naučit še kako jih dajemo vn (leče seveda) in da potem lahko grem.
No pokazali so mi še to, kako lečo spravimo ven iz očesa, kako se jo spere in kako shranjuje. Simpl ko pasulj :) Če bi vedla že prej da je tako lahko bi si jih omislila že veliko prej.

Torej edina stvar, ki pa me je opomnila zdravnica, je to, da ne smem nositi toliko maskare :(

Navajam se še na dejstvo da nimam očal, kar nekaj mi manjka na obrazu in ni ničesar kar bi v službi konstantno popravljala. Je pa definitivno veliko plusov pri lečah, še najbolj pa mi je všeč dejstvo da bom lahko spreminjala barvo svojih oči.

Torej jaz sem zadovoljna, da sem si to kupila, sama sebi, za rojstnodnevno darilo :)

2 komentarja:

  1. Ja, leče so fajn. čeprav tiste barvne baje niso tko zlo zdrave. Aja pa men so tudi 10 let nazaj rekli, da nej imam kratke nohte pa malo make-upa...no ne. Zdj imam dolge nohte in make -upa pač kolikor hočem in ni nobenih problemov. :)Sam redno jih mors cistit pa to, pa odvisno sicer kaksne lece imas ampak se dobi se neko dodatno cistilo pa je.

    OdgovoriIzbriši
  2. ja jaz mojih nohtov ne dam :) no ja res da jih bom zdele mal skrajšala, ampak samo za toliko časa da se navadim na občutek oz da dobim filing za vstavljanje in jemanje vn leče.

    Barvne leče, so bl kot ne priporočljive za občasno uporabo, recimo en dan itd., no ja vsaj tko je men včeraj rekla zdravnica.

    za začetek sem itak rekla naj mi da najbolj osnovne, se pravi mesečne, potem pa ko se bom navadila pa bomo vidl. mogoče za maškare si omislim rozaste :)

    Ampak morm priznat da nisem še čisto navajena dejstva da nimam očal, ker sm hotla danes konstantno nekaj popravljat si po obrazu, pa me kar nič ni motilo pri dejavnostih. Odziv sodelavk in staršev pa je bil tudi zgodba zase :)

    OdgovoriIzbriši