sreda, 2. januar 2008

Šok dneva

Ravnokar doživela šok dneva..

Sedim na postelji, v naročju imam laptop, čvekam po msn-ju in kar na enkrat ..BOOOM, nekaj zaropota. Nisem mogla takoj definirat kaj oz iz kje je prišel zvok. Pogledam iz sobe, nič. Pogledam okoli sebe, nič vse ok. Pogledam v omaro...KAOS... Zrušla se mi je štanga za obešat cunje. Odtrgalo nosilce ( ja vem velik cunj mam)...

Prvo kar mi je prišlo na misel...o groza spet bom mogla kupovat pohištvo...
Drugo kar mi je prišlo na misel...o super sobo bom lohka preuredila.

In zdele mi hodi po glavi..o sranje, kdaj bom mela cajt kupit novo pohištvo, o sranje zdej morm kar dve spalnici opremit, in o sranje spalnico po treba pospravit.

ah ja...kaj čmo, tako je življenje...kot kurja lojtra- kratko in posrano ...

spet ne bom nič prišparala ta mesec...sranje pa še žurko za rojstni dan morm narest :(

2 komentarja:

  1. :) Poglej z dobre strani - boš imela pa lepe nove superduperohinsplohfantastične omare :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Mogoče mi pa sploh ne bo treba nove omare kupovat...:)

    počakajmo pa bomo vidl kaj bojo naslednji dnevi prinesli :)

    OdgovoriIzbriši