sobota, 29. september 2007

Boleča preteklost...

Danes sem pospravljala še zadnjo škatlo od svoje selitve.

Ko je vsaj ne bi. Notri ni bilo prav nič prijetnega. Sami spomini.
Najhuje pa je bilo najti moj zvezek, zvezek v katerega sem pisala, kadar sem bila jezna, žalostna in vse kar bivšemu fantu nisem mogla ali upala povedati. Sranje! zakaj sem šla to sploh brat!

Prvi vpis je bil 4.7.2006
Zdele se prov živo spominjam kako sem se počutila, ko sem pisala vanj. Groza. Hudo mi je.

Zadnji vpis je bil 24.4. 2007
Dva dni preden sem dejansko šla.

Zdele niti ne vem zakaj sem šla tole pisat.
Ugotovit morm ali naj zvezek zabrišem v smeti in pozabim na vse kar je notri napisano ali pa ga spravim...ne vem, res ne vem...


Nič grem do konca pospravit, dokler mam še kej volje in želje to narest dokončno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar